ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ همایون بهزادی بازهم بستری شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم خواسته دنیا خرده گیاهى است خشک و با آلود که از آن چراگاه دورى‏تان باید نمود . دل از آن کندن خوشتر تا به آرام رخت در آن گشادن ، و روزى یک روزه برداشتن پاکیزه‏تر تا ثروت آن را روى هم نهادن . آن که از آن بسیار برداشت به درویشى محکوم است و آن که خود را بى نیاز انگاشت با آسایش مقرون . آن را که زیور دنیا خوش نماید کورى‏اش از پى در آید . و آن که خود را شیفته دنیا دارد ، دنیا درون وى را از اندوه بینبارد ، اندوه‏ها در دانه دل او رقصان اندوهیش سرگرم کند و اندوهى نگران تا آنگاه که گلویش بگیرد و در گوشه‏اى بمیرد . رگهایش بریده اجلش رسیده نیست کردنش بر خدا آسان و افکندنش در گور به عهده برادران . و همانا مرد با ایمان به جهان به دیده عبرت مى‏نگرد ، و از آن به اندازه ضرورت مى‏خورد . و در آن سخن دنیا را به گوش ناخشنودى و دشمنى مى‏شنود . اگر گویند مالدار شد دیرى نگذرد که گویند تهیدست گردید و اگر به بودنش شاد شوند ، غمگین گردند که عمرش به سر رسید . این است حال آدمیان و آنان را نیامده است روزى که نومید شوند در آن . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

در میان هیاهوی فوتبال ایران؛ اسطوره دهه 50 باشگاه پرسپولیس که 3 گل از 6 گل بازی خاطره انگیز را به ثمر رساند بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

 

همایون بهزادی، مهاجم سرطلایی دهه 50 پرسپولیس، با زدن 3 گل تاریخی در آن روز به یادماندنی 6 تایی ها، برگی زرین را در تاریخ باشگاه پرسپولیس رقم زد.

 

این پیشکسوت ارزشمند پرسپولیس مدتی است که در بستر بیماری افتاده است. او بعد از اینکه هفته قبل از بیمارستان مرخص شد، دیروز مجددا به دلیل ضعف جسمانی در بیمارستان دی بستری شد.

  

روز قبل چند تن از هواداران پرسپولیس با حضور در بیمارستان دی به مناسبت سالروز 6 تایی شدن استقلال (16 شهریور) به عیادت بهزادی رفتند. مرجع خبری پرسپولیس آرزو دارد همایون بهزادی هرچه زودتر سلامتی خود را بدست آورد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/6/18 و ساعت 1:23 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 149
مجموع بازدیدها: 268687
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو